سخنگوی وزارت خارجه ایران با اشاره به عملیات بزرگ حزب‌الله در عمق سرزمین‌های اشغالی تاکید کرد که «افسانه شکست ناپذیری ارتش رژیم اسرائیل مدت‌هاست به شعاری توخالی تبدیل شده است».

کنعانی

به گزارش همشهری‌آنلاین، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی در مطلبی به پیامدهای عملیات «اربعین» حزب‌الله در عمیق سرزمین‌های اشغالی در پی اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله به بیروت و ترور «فواد شکر» فرمانده جهادی مقاومت لبنان اشاره کرد.

کنعانی در ابتدای مطلب خود پیام‌های گروه‌های مقاومت در پی پاسخ حزب‌الله به رژیم صهیونیستی را بازنشرداد.

جنبش حماس اعلام کرد «ما پاسخ منحصربه فرد حزب‌الله علیه چندین اهداف حیاتی و استراتژیک در عمق رژیم صهیونیستی را تمجید و تبریک می‌گوییم. پاسخ قاطع حزب‌الله ثابت کرد که جنایات دشمن بی‌پاسخ نمی‌ماند».

جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز ضمن تبریک عملیات حزب‌الله در عمق اراضی اشغالی، اعلام کرد «این حملات نشان داد که دشمن اسرائیلی تنها زبان زور می‌فهمد و فقط با حملات مقاومت و مجاهدان متوقف می‌شود».

در پیام انصارالله یمن نیز آمده است: ضمن تبریک پاسخ حزب‌الله لبنان، دستان و بازوان دلاوران حزب‌الله را می‌فشاریم. پاسخ نیروهای مسلح یمن به تجاوز رژیم صهیونیستی به شهر «الحدیده» نیز در راه است.

کنعانی در ادامه مطلب خود و با اشاره به دروغ‌پردازی‌های رژیم صهیونیستی درباره این عملیات، نوشت: رژیم صهیونیستی شاید بتواند برخی از حقایق را در خصوص عملیات حزب‌الله لبنان کتمان، تحریف و یا سانسور کند، اما خوب می‌داند که واقعیات موجود عوض نخواهند شد.

سخنگوی وزارت خارجه ایران به تشریح این واقعیت‌ها پرداخت و نوشت: موازنه‌های راهبردی به ضرر رژیم جعلی تغییرات بنیادین کرده است، افسانه شکست‌ناپذیری ارتش رژیم اسرائیل مدت‌هاست به شعاری توخالی تبدیل شده است، ارتش تروریستی اسرائیل قدرت هجوم مؤثر و بازدارنده خود را از دست داده و اکنون باید در برابر ضربات راهبردی از خود دفاع کند، ترس از حال و آینده در خانه‌های ساکنان سرزمین‌های اشغالی لانه کرده است، حملات نظامی مقاومت به عمق سرزمین‌های اشغالی کشیده شده است، رژیم اشغالگر که همواره توسعه سرزمینی را مدنظر داشت اکنون باید در درون سرزمین‌های اشغالی از خود دفاع کند اما با وجود حمایت‌های همه‌جانبه حامیان از جمله آمریکا، حتی در برابر یک عملیات محدود و مدیریت شده مقاومت نیز توان پیش‌بینی زمان و مکان حمله و قدرت بازدارندگی خود را از دست داده است.

کنعانی در پایان نوشت: گذر زمان به نفع رژیم صهیونیستی و حامیان آن نیست.

کد خبر 877036
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha